Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

NU skiter jag i...

Publicerad 2009-01-09 13:02:57 i Allmänt,

...det här med bloggandet ett tag...pallar inte med det just nu...den här jävliga värken e knäckande å mina inlägg blir bara ett jävla gnäll...Sköt om er ALLA!!!... jag kikar nog in å läser er andras för nyfiken de e jag hur det går för er...GRUPPKRAM å lycka till med allt som ni tar er för med!!... Kommer tebax när det känns bättre!!...det är ett hot inget löfte!! =P

Tur att älsklingen å Annie finns här hemma


Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-01-09 22:30:46

..men..Nej..

Va tusan, vi kan stå ut med gnäll, vi kan förstå gnäll..eller ska väl skriva jag, å inte tala för alla, även om jag är säker på att alla tänker ganska lika..

Önskar jag kunde göra något, men skicka stora styrkekramar kan jag..en hel stoor säck med såna..å hoppas av hela hjärtat att du ska få bli bättre riktigt snart!

Många tankar// E

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela