Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Höga berg å djupa dalar!!!...

Publicerad 2009-01-15 12:42:50 i Allmänt,

...ja så känns det nu!!!...Faaan sprang på ett pucko som jag sett ibland när jag varit ute med Annie, vilket jag oxxå nu va...hälsade igenkännande å personen ifråga stannade till å pratade lite...hon hade själv en mindre blandras. Nåväl...hon frågade om jag var arbetslös eftersom hon sett mig ute då och nu med Annie...sa då att jag var sjukskriven sen snart två år tebax...kommentaren jag fick va: Jasså??...vad e de för fel på dig då??...du ser ju så stor å välmående ut!!...TACK sä jävla mycket för den käftsmällen!!...jag behövde inte den nu...Sitter här å "frustar" istället för att göra mig olycklig å häva in en massa onyttigt i huvet...faaaan att du inte fattar va såna ord gör ONT...jag har aldrig pratat med dig förut ju...hur fan kan du kläcka ur dig nått dylikt???...helvetes människa!!..Näe, du ska fan inte få förstöra min dag...NU ska jag stoppa nått i huvet, men det blir min lunch...UTAN choklad, fikabröd lr vad som annara finns hemma....jag ska fanimej visa mig själv att jag e STARK, stark att stå emot puckade människors kommentarer...
..Det nakna e vackert

Kommentarer

Postat av: Monica (Elin´s mamma)

Publicerad 2009-01-16 00:10:55

Hej Kicki!!!

Man bli alldeles matt av att höra hur i helvete folk beter sej mot okända människor och kan fälla sådana idiotiska obegåvade kommentarer.

Jag får ibland också sådana kommentarer för att jag har färdtjänst och är såååå ung??? Inte syns mitt synhandikapp utanpå (mörkerblind) och även om det skulle synas så skall dom ge fan i att lägga sej i hur och varför jag har färdtjänst.

Skit i dom men det gör ONT sånt där....du är duktig som kämpar på med darlingen Annie.



Ha det bäst

Kram

Monica

Postat av: Elin

Publicerad 2009-01-16 00:49:22

Kicki ta inte åt dig...du är en underbar människa å det kan inte denna puckade människa till missfoster veta. Man blir så less på människor som ska lägga sig i saker de inte har me å göra. har ju samma problem med avelsarbetet, man blir ju ledsen för stunden, men sen blir man stark å vet att om dom kan klaga på nåt är det för att dom e avundsjuka på de man har.

så tänkt så kicki, hon va ju avundsjuk på dig ;)

du e bäst å även din underbara annie.

puss på er.

nu ska vi sova efter 2 dagars sträckpluggande me tentor...suck

kraaaaaaaam

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-01-16 08:31:34

TACK ni fina...näe jag ska inte lägga ner någon energi på henne men de gör förbannat ont å höra...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela