Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

en hjälpande hand behövs

Publicerad 2009-01-02 21:48:11 i Allmänt,

Snälla!!...hjälp en hund som behöver få en operation för att överleva!!...Agria anser att det e en liten chans att hunden överlever och ställer därför inte upp att betala operationen...kan och vill du hjälpa till kan du gå in på http://www.pitbull.se/  INGEN ska behöva avsluta sin väns liv pga att försäkringsbolaget vägrar att betala, och ALLA har inte de pengarna att slanta upp cash...de är väl därför vi betalar försäkringar för våra djur för att vi inte ska hamna i den sitsen...tänk om det vore din eller min finaste fyrbenta vän som det handlade om!!...SNÄLLA!! har du den möjligheten så tveka inte!! TACK på förhand att du vill hjälpa...


Mitt lyckopiller å jag





Kommentarer

Postat av: naken Snigel

Publicerad 2009-01-02 22:13:53

Tack!



Gråter



KÄRLEK

Postat av: syster yster

Publicerad 2009-01-03 12:23:40

Tack vännen för hjälpen!



Vet inte hur jag ska kunna tacka alla som hjälper till så mycket...



Freja mår under omständigheterna bra, har tom fått sova ordentligt inatt.



Tack igen och kram gumman

/Sniglons syster och Frejas ägare

Postat av: Promila

Publicerad 2009-01-04 22:47:17

Gullg hund!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela