Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

A la zoombie...

Publicerad 2009-01-30 12:53:22 i Allmänt,

...ja, fortfarande e jag sååå fruktansvärt trött...om jag inte hade Annie så hade jag nog legat mest hela dagarna. Fattar det inte...på torsdag ska jag iväg på magnetröntgen...e fanimej livrädd för det, jag e livrädd för att jag blir instängd i denna lilla tub....fick stesolid för att bli dåsig under processen som håller på mellan 30-60 minuter...hua...så jäkla läskigt...ja, det är näst intill ångestladdat å behöva ligga i denna makapär...jag som tycker det e jobbigt att åka hiss, hur fan ska detta gå till då?!?...jaja...det löser sig väl eller oxxå inte =P...ska ta å åka ut till Tinnerö med söt Göta å gå en välldans låååång promis för då e jag ju vaken den stunden!!...Alla fina...ha en underbar helg å ta hand om varandra...

 Kramizar!!*L*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela