Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Sista dagen...

Publicerad 2009-02-22 18:14:32 i Allmänt,

...ute i stugan...blev väl ingen höjdardag direkt eftersom vi skulle städa ur den...finns nog ett x antal råttor där ute för de va en jäkla massa skit överallt, även inne i lådorna!!. Jaaa de va med blandade känslor som vi åkte ut dit idag...lika fantastiskt vackert som alltid...snön låg orörd på marken, man kunde skönja lite djurspår men det va det enda...Å som vanligt så njöt fröken fyrbent i fulla dra när vi var därute...mycket bus å spring i benen!!...å hon älskar ju å plöja ner nosen i snön å bara ploga sig fram. Ja det känns så sorgligt att lämna denna stuga även fast vi inte haft den så länge...men men när inte ekonomin tillåter oss att fortsätta hyra den så e det ju så. Men jag har mååååånga fina minnen där ute som jag så klart oxxå har förevigat!!!...ha en trevlig snörik kväll, vi har varit ute å kastat snöboll...såååå kul!!! =P


Den underbart mysigaa stugan

Det som göms i snö...letar Annie fram!!*L*

Min vackraste...blir alldeles gråtmild när jag ser henne!!

Kommentarer

Postat av: linaa

Publicerad 2009-02-22 21:50:26

A e så vacker!

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-02-22 22:51:41

Förstår att det va tungt att lämna stugan..men jag har ju mitt karma-tänk vet du, att allt som händer har en mening..å i det här fallet kanske det kommer något annat bättre framöver "iställetför"..?



Vansinnigt vacker Annie har du iallafall..är hon helt repad nu?



Massa kramar till er båda..

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-02-23 12:23:35

jaaa....nu mår hon riktigt bra!!...och jag tror ju att det finns en mening med allt så de e bara å vänta å se...kramar tebax

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-02-23 12:32:15

En vacker dag ska jag ha en sådan stuga, och då får ni vara där hur mycket Ni vill! Och som Vildängel och du skrev, det finns säkert en mening med allt. Ibland är det bara svårt att se just den meningen;(



Du ska få fotografera Snigel åt mig någon dag;))



Snigel överkokt av ångest en måndag som denna;)



Kram min Sol



Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-02-23 12:33:46

Gör om gör rätt!



Du får om du vill fota min Snigel, Ester



Sniglon som härjar och försöker få allt på rätt plats;)

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-02-23 13:19:14

ÅH...får jag det!!!...vilken ära!!...självklart vill jag det, å jag vill fota dig oxxå du fina vän!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela