Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Regnet de BARA öser neeer...

Publicerad 2009-02-26 15:34:02 i Allmänt,

...å jag e blöt om både skor å strumpor!!!...jajemensan så e de!!! Har skrillat omkring ute på Tinnerö...kände mig som Bambi på hal is!! =P Ösregn, slaskigt å halt om vartannat....Yiiihaaaa...Annie hade inga problem med de inte...hon raceade för fulla muggar!!!...kameran va så klart med ut å NU börjar våren ge sig tillkänna...videkissarna börjar spricka ut å fåglarna kvittrade trots de eländiga vädret...blev så glad när jag såg videkissarna för mig e de en försmak till våren... och YES så skönt att det börjar ljusna ute..man känner sig ju lite piggare...tar lite längre promenader på morgonen å de e ju oxxå bra för att gå ner i vikt...Ha de mina fina vänner...här kommer en något dassig bild på videkissarna men man kan nog skönja lite av de iallafall!!!....ha det bäst gott folk å ta hand om varandra!!! kramelikraaam


Videkissarna...ljuvligt!!*L*

Isen börjar spricka upp!!

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-02-26 21:20:17

Helloj ...du..jag blev utmanad att bläddra i mina bildfiler på min dator, å så skulle man utmana vidare..å då utmanade jag dig...gulp

Känns lite som att snoka nästan..ler..men du har ju så mycket fina bilder alltid, så jag törs nog..hoppas jag...



Stor kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela