Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Nu har en stoooor...

Publicerad 2009-02-05 14:48:49 i Allmänt,

...sten fallit undan, idag var den dagen jag bävat för länge. Skulle på magnetröntgen imorse...usch å fy för den lede vad jag våndats för detta, bara tanken att känna mig instängd i ett litet utrymme har gett mig kalla kårar. Fick Stesolid utskrivet för att kunna bli en smula dåsig...och jag lovar det blev jag....men men det va inte det som va det bästa i det hela, jag klarade av detta med bravur!!!...kändes inte alls instängt eller någon som helst panikkänsla...nog för att det knackade å lät i maskinen men jag blev förvarnad hela tiden...hade musik i öronen och jag kunde kommunicera med dem medans jag låg där, hade oxxå ett larm om jag skulle få panik. Jag e sååå jäkla stolt över mig själv idag, att jag fixade detta trots att jag känner sån panik för att bli instängd!!!...en klapp på axeln och en kram till mig själv!!! =P


kramelikraaaam!!*L*

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-02-05 19:52:26

Grattis gumman, javisst kan du vara stolt över dig själv.

Nu kan du kanske njuta lite av helgen, trotts att Annie är skadad..

Kram på dig.

Gittan

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-02-05 20:20:40

Oj! Ja visst är det en härlig känsla, när man inser att man kan så mycket mer än man själv tror!!

Hoppas nu resultaten av röntgen blir på bästa vis åxå..

håller tummen

Bamse kramisar..

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-02-05 20:20:59

Oj! Ja visst är det en härlig känsla, när man inser att man kan så mycket mer än man själv tror!!

Hoppas nu resultaten av röntgen blir på bästa vis åxå..

håller tummen

Bamse kramisar..

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-02-05 22:25:48

STOLT!.....Grattis;) Du är ju bara tokbra;)



Kramar



Du skiner starkare än någonsin;)

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-02-06 12:23:41

TACK för era positiva kommentarer...japp e sååå stolt över mig själv!! =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela