Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jag e kääär!!!...

Publicerad 2009-02-20 21:19:01 i Allmänt,

...trallalaaaa....jopp...har träffat en kärlek på fyra ben som heter Rune på 4 veckor...bildbevis kommer!!....har haft en underbar dag med Billan å hennes syrra Lene som vi träffade först å Billans Rottiskille Eddie 15 månader. Han va sååå fin!!!...och sen till uppfödar Elin, med Delta med bebben Rune...å så kääär jag blev...waow vilken liten kille...När Annie får sina små puppisar så kommer det bli svårt att skilja sig från dessa små raringar...blir väl ruinerad å behåller allesammans!!...skämt åt sido...en kanoners dag blev det med mycket hund, kommer lägga upp massor med foton på alla hundarna, Annie visade en annan sida för mig idag när vi testade lite skydd med henne, då fanns det en heeeel del motor i fröken!! =P. Riktigt kul å se å hon va sååå taggad å gillade det verkligen...luta er tillbaka å njut av dessa foton!! å kika in på min fotoblogg om ni vill se alla underbara rottisar!!!!...kramelikram!!!!


Rune 4 veckor

Eddie å Annie

Elin å Annie

Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-02-20 21:40:13

Älskar Rune;) Kan någon göra annat!;)



Min hund heter Ester, och min andra, som min f.d äger heter Åke;) Konstigt att man gillar namnet Rune då??...



*kram en ilsken sniglon som fräser i smör!;)

Postat av: linus

Publicerad 2009-02-21 00:50:46

inge snö i sthlm ?

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-02-21 10:53:57

tack finaste sol för ålen igår;)) Du fick mig att skratta högt, svårt att vara arg då;)



Du hjälper mig massor gumman!



Vill du ska veta det!



Kram En Okokt Sniglon

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-02-21 11:38:36

Det låter bra det, blir glad om jag kan hjälpa dig lite på traven....tack för att du finns här...

Postat av: linaa

Publicerad 2009-02-21 18:23:39

Sööööt Rune! <3

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-02-22 22:47:56

naee..vilken sööööt! Vill haaa..suck

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela