Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jaaa...

Publicerad 2009-02-10 14:20:52 i Allmänt,

...var hos dietisten idag!!...YESSSS!!!...2,7 kg ner på en vecka..förvånad blev jag ABSOLUT!!!...Trodde verkligen inte det, men men det va ju ett positivt besked iallafall...då e det BARA 17 kg kvar!!! =P....närå jag tänker gå in för det här med hull och hår...börja använda insidan av denna däringa saken som sitter på halsen istället för att köra det i sanden...blir sååå jäkla sandigt i håret då!!! =). Det känns fantastiskt bra att jag kan börja fundera och tänka i andra banor, bara för att det gick bra den här veckan så betyder det ju inte att jag fixar det här utan en massa fallgropar på vägen...för det kommer jag att göra!!. Har ju trillat dit flera gånger den här veckan MEN den stora förändringen e nog att jag inte tryckt i mig ett fyrpack med mazariner var och varannan dag, inte köpt godis och inte stoppat i mig massa mackor med ost, lr e det tvärtom..ost med mackor e nog det rätta!!...Så nu till det mindre roliga...ska till tandläkaren!! =(... ska laga en tand som jag bet av för ett år sedan, ska även ta tandsten men inte idag...heeela kalaset går på 3256.50....inte så skojjsigt direkt men jag vill ju ha några tänder kvar i munnen så det är väl bara att gilla läget!!!...ha det bäst alla och njut av livet så länge ni kan!!

Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-02-10 15:11:18

Gumman, jag har gått upp, nästan 2 kg!;))..Vi är bäst.



Vilken otroligt vacker bild! Som alltid. TACK!



kärlek min tappra människosoldat;))



KRAMAR OM



Sniglon

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-02-10 16:47:00

Tack vännen!!!...och grattis till viktökningen...kramar tebax =)

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-02-10 18:35:50

Grattis kompis tuta och kör det vrekar som du är på G.....

Postat av: linaa

Publicerad 2009-02-10 22:25:54

Wiho bra jobbat morsan=) skicka inte över dina 2kg t mig bara... :P

Postat av: gunnel Ågren

Publicerad 2009-02-11 09:57:56

Hej Kicki , tack för din komentar! bra att magnetrönken gick bra! blir glad för dina kommentarer,skönt att få lite medhåll ibland , man har så mycket tankar om allt. Ibland tycker man allt är så jobbigt då är det skönt att få gnälla lite! men sen rycker man upp sig , och blir lite kaxig igen. Du kommer nog att klara av det du föresatt dig, sen måste man misslyckas ibland ,och ta nya tag. Man lär sig alltid något nytt av sina misstag hur gammal man än är. Det har jag fått erfara.Ha de bra ,och ta vara på livet. Kram Gunnel

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela