Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Grattis min bästaste...

Publicerad 2009-02-16 15:03:46 i Allmänt,

...fyrbenta lilla vän på 3 årsdagen!!!..Japp mitt lyckopiller fyller år idag....present?!?..njae..eller jooo...eller...hon fick nått  å äta iallafall....morötter, gurka och Kalkon!!!...haha...hon e galen i morötter å gurka...ja egentligen de flesta grönsaker å frukt, speciellt banan å apelsin men de hade jag inte hemma...sååå...man tager vad man haver...Tänk vad min lilla skrutta har åstadkommit med denna gammtacka...när hon kom till mig den 1 dec-07 så hade mycket av min livsglädje ebbat ut pga denna jävliga värk...hon skulle bara vara hos mig en kort period MEN Elin såg att det fanns något mellan mig och Annie...något stort som gjorde att hon inte ville dela på oss och jag fick ta sötgöta på foder!!...WAOW vilken lycka!!...Jag har alltid velat ha en rottis men tiden har inte funnits eftersom jag varit heltidsarbetande ensamstående morsa...kände att tiden inte skulle räcka till för att göra hunden rättvisa. Idag kan jag inte tänka mig en dag utan lilla fröken så när "puppisarna" kommer å Annie ska till Elin...jaaa, då får det bli en tältsäng hos henne!!=P. Skämt åt sido men den häringa lilla fröken har gjort skillnad i mitt liv, till det bättre!!...sen har jag ju mina tvåbenta som tyvärr bor alldeles för långt bort...men vi pratar dagligen och de ger mig styrka att komma vidare...älskar er mina "små"... Linus å Lina!! =)
Var ju tvungen att fota hennes festmåltid!! ;-)


Haha...jag e inte galen, bara lite halvtokig!! =P

Ni skulle höra hur hon låter när hon "gluffsar" i sig morötterna!! *L*

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-02-16 16:58:54

ÅHHH min lilla snutta e redan 3 år. Gud så tiden går å gud så speciell denna dam e för mig me. Det va just därför som jag ville att hon skulle stanna hos dig Kicki. För jag älskar Annie så mkt å ville henne det bästa, och det va att få komma till dig. Sån enorm kärlek det finns mellan er kan man inte sära på.

Det är mig sån lycka att se er tillsammans och höra hur mkt hon gör för dig. Det gör mig så varm i hjärtat. Å att hennes dotter sen ska stanna hos er...kan det bli bättre.

Stor Puss till mitt hjärta Annie å även till matte Kicki

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-02-16 17:07:45

Grattis Annie, och karam tilldig matte.

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-02-16 17:14:38

"snörvel"...Tack Elin, du ska bara veta vad dessa ord betyder mycket...

Postat av: linaa

Publicerad 2009-02-16 18:58:33

Snörvel nu grinar jag av att läsa Elins fina ord t dig mor. hehe... e man blödig el e man haha... men jag vet vilken lycka kossan ger dig och det är ingen som skulle kunna ersätta det. Hoppas hon får stanna hos dig för evigt! vadå ska ni behålla en tik efter A o ha? vad e d för hemlisar ni håller på med??

GRATTIS kossan!

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-02-16 22:57:28

Hurra, Hurra, Hurra, HUUUUUUURRRRAAA! GRATTIS ANNIE!



Önskar Sniglon & Snigel;))



kramar om

Postat av: linus

Publicerad 2009-02-17 00:55:15

vad fint du hade lagt upp maten oxå ;) du skulle börja som kock du :P haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela