Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Funderar fram...

Publicerad 2009-02-28 15:39:46 i Allmänt,

...å tebax på om jag ska fortsätta i dietistgruppen...tycker att det e jättebra å bra folk som e med men nu känns det som att det e sååå mycket annat som tar bort min focus på den...vi har ju läxor varje vecka å nu har jag inte tagit tag i den, har ätit kopiösa mängder med skit mat å jag har inte ens brytt mig på att focusera på det man ska göra...helvetes, jävla skiiiit oxxå...jag orkar inte, jag vill ju fan bara må bra =(

Vill inte synas men finnas..kluvet som faaan!! =/

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-02-28 23:51:27

Ta ett djupt andetag, å försök ta det viktigaste först..

Klart du kan fundera på om du ska vara kvar eller inte, men kanske inte behöver ta det beslutet just idag..?

Skriv ner vad du tänker å känner..bena..brukar funka ganska bra, att se vad som är prio 1 då..iallafall funkar det för mig..

Är fullständigt övertygad om att du är på rätt köl snart igen..



massa styrkekramar



Postat av: Elin

Publicerad 2009-03-01 08:44:41

Ge inte upp, vet att du besitter en inre förmåga att fixa det. Låt det ta den tid det tar.

kramar från mig o en blöt puss från Zamba

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-03-01 13:08:39

TACK tjejjer, ja ibland så känns allt sååå övermäktigt...å jag har ju all tid i världen å fundera mycket när jag går hemma om dagarna...kramiz ni fina...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela