Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Fick med mig..

Publicerad 2009-02-19 15:47:08 i Allmänt,

...Johns dotter, hennes kille och kompisen Linda ut till Tinnerö idag....pratade med Cornelia redan igår att jag vill ha med henne och Branco ut för att ha lite andra fotoobjekt än Annie å mina himmel foton...och döm om min förvåning när hon ville det...e ju inte det allra roligaste när de ska fotas i vanliga fall...hämtade de vid ett tiden idag å då va Linda oxxå med. Åkte ut till Tinnerö å släppte ut odjuret först på en promenad med mycket bus med bollen!!!...Sen så hade inte lilla fröken berättat för Branco vad jag hade tänkt göra så han blev liiite så där...hmmm....ska jag?!?...å självklart så ställde även han upp =P...De tyckte nog de va liiite pinsamt i börja men sen så släppte de loss ordentligt...till å med så jag blev liiite generad!! =P... men här kommer några foton på mina nya modeller!!!


Visst e Cornelia fin!!!...ser drömmande ut!*L*

Gillar korten lite "avhuggna"

Visst e de fina tillsammans?!?

Ska lägga upp de andra fotona i fotobloggen om ni vill se!!

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-02-19 16:17:35

Ja jäbblar du, va fiiina de är:))



Men alltså..är det Linda eller Cornelia på bilderna?



Kraaamis

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-02-19 16:29:35

Det här e Cornelia...

Postat av: linaa

Publicerad 2009-02-19 16:38:09

fina dem är hälsa Cornelia från oss

Postat av: mamma

Publicerad 2009-02-19 16:44:32

Det ska jag göra, eller något bättre!!...kom hit istället så kan du säga det själv =P Saknar dig så förbannat mycket dotra mi <3<3<3<3

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-02-19 18:39:55

MonaLisa var min första tanke! Vilken vacker kvinna. Nästan lite sagoväsen över henne. Nu vet jag, bokomslaget till "Flicka med pärlörhänge!



jag blir såå lycklig av den nedersta bilden! En blick säger mer än tusen ord ;)



Vackra bilder- Du är duktig Sol. På riktigt!



kram fina Sol



Postat av: Kicki

Publicerad 2009-02-19 18:49:48

Ja, visst e hon vacker!!!...hon har ett milt utseende!!...och TACK!!!...du vet ju att du får ta vilka foton du vill lr hur?!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela