Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Blandade känslor...

Publicerad 2009-02-12 11:20:56 i Allmänt,

...blev det i morse när jag pratade med min läkare på Smärtkliniken, hon skulle ge mig svaret på Magnetröntgen. Faaan oxxå, det var värre än jag hade trott överhuvudtaget...visst e det skönt att få det bekräftat att det finns saker i min kropp som gör att jag mår som jag gör...MEN inte det här!!!!. Kommer med största sannolikhet bli en nackoperation för att kunna bli en "normal" människa igen...och risken e ju TYVÄRR sådan att den kanske inte lyckas pga att det finns så otroligt mycket känsliga bitar i nacken som det kan gå fel med. "suck"...nu e det ju så oxxå att min sjukpenning tar slut den 1 jan -2010. Med tanke på dessa väntetider för att få komma dit man ska så får jag kanske en operation i slutet på året. Visst e det ett tag kvar men ekonomin e ju redan så kass som den kan vara, och sen inte få en krona alls blir ju redan nu ett riktigt "depp problem"....HELVETESJÄVLASKIIIIIT!!!!....Kan det inte få kännas riktigt bra någon längre stund, eller måste man njuta av ett par timmar i taget???...kanske e d jag som "tror" att livet kan vara lyckligt längre perioder...lägger ett rosaskimmer över ordet lycklig bara för att jag vill vara det...eller lycklig kanske e fel ord...jag vill känna mig tillfreds med mig själv och  min omgivning...är det för mycket begärt!!!???...näe jag vet varken ut eller in snart...blir bara så förbannat frustrerad...så med tanke på detta antidepp inlägg ska jag ta min fyrbenta och bege mig ut till mitt "andningshål"...Tinnerö och Rosenkällan...där ska jag bara sitta å "filosefera"...där rinner allt det negativa av mig och jag njuter i fulla drag när jag ser Annie ströva fritt och upptäcker nya lukter, en pinne som hon kanske vill leka med, mina vantar e intressanta att "döda" =P... Ha det bäst alla fina, här kommer ännu ett foto på min "filosiferingsplats"

Här kan jag tillbringa timmar

Kommentarer

Postat av: linus

Publicerad 2009-02-12 12:32:09

kom hem till din son så ska ja ta hand om min goa rara mor. <3

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-02-12 12:52:30

TACK!!..min lika fina och underbara son...jag får göra det, bli ompysslad å få frukost på sängen!!=P. Älskar dig Linus!!<3<3<3

Postat av: Madde

Publicerad 2009-02-12 13:27:34

Ja kom till oxhagen så ska vi ta hand om dig !

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-02-12 14:39:57

Haha..tack Madde men fixar nog inte att "leva" det livet ni gör!!=P

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-02-12 17:10:53

Ja du Kicki vet inte vad man ska säga.Det måste vara som ett smocka rakt i ansiktet det beskedet.

Men gör du som Linus säger så måste du höra av dig, så vi kan ses en längre stund än sist.



Tänker på dig det vet du. Kramis



Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-02-13 12:32:41

Bara en tyst tanke för dig.

kram



Sniglon

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-02-13 13:03:54

Vilka fina barna Ni är! Sorry, men var bara tvungen att skriva det, blev rörd av "Linus" Inlägg;)



kärlek kallas det, du är en mycket fin mamma



Sniglon som blir rörd som vanligt;)

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-02-13 13:58:26

Jaaa...vad skulle jag göra utan mina barn?!?...hans kommentar värmer upp heeela mitt hjärta!!

Postat av: linaa

Publicerad 2009-02-13 20:51:49

Alla mina tankar går till dig mamma. o det blir inte lättare av att avståndet skiljer oss... skulle mer än gärna sitta me dig ute i skogen i tystnad o bara tänka... släppa allt och bara lyssna till dina andetag. finnas till tättintill o inte bara på avstånd. som jag skrev för många år sen " För långt bort för en kram" :(

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-02-13 21:21:54

ÅH...tack älskade dotra mi...näe avståndet känns alldeles för långt bort...vill krama dig här å nu!!..lav ju

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela