Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Japp, då e jag...

Publicerad 2009-12-10 13:34:55 i Allmänt,

..klar med mina julklappar...blir ju bara till Linus som jag köper nu...Lina vet jag vad hon ska få men vi ska inte fira ihop i jul så hennes behöver jag ju inte köpa nu!!....var väldigt lugnt på Tornby idag, var dessutom å vägde Annie och hon väger 50,5 kg nu...ojoj...vart ska detta sluta??...hon har gått upp 7,2 kg å hon kommer absolut lägga på sig mer innan det e dax. Igår fick jag ett riktigt lyckorus...kände de första rörelserna i magen på henne, John kände oxxå det så nog fick jag en liten tår i ögat...de va stort!!...sista svängen ska jag ta med henne på Tinnerö idag, hon får inte åka bil mer än till veterinären om det skulle behövas nu. Kommer sakna våra turer där ute, tar iof inte mer än 20 min att gå dit ut men fröken blir ju inte mindre så¨vi får hålla oss här kring Tinnerbäcken med omnejd!!, ha det bäst å stressa inte sönder er bara för att julen e i antågan!!


Rosenkällasjön

Kommentarer

Postat av: FRIDAHCHARLOTTA

Publicerad 2009-12-10 14:30:21

Fy va skönt att vara klar :D

Postat av: Angelica

Publicerad 2009-12-10 14:44:39

Vad skönt att vara färdig i tid !

Hoppas du mår bra (:

Postat av: Emelie' ChristmasTime

Publicerad 2009-12-10 14:46:14

Fin bild:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela