Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

ja, igår va sista...

Publicerad 2009-12-11 10:10:01 i Allmänt,

..turen med fröken på Tinnerö, Jeanette å jag åkte ut vid två tiden å gick nån timme. Kommer sakna våra promisar där ute å jag vet med mig själv att jag inte åker ut själv å går. Annie kommer att åka till uppfödaren när det e dax för valparna att säljas...tungt blir det att lämna ifrån sig henne även om det bara rör sig om några veckor, kommer ju att ha uppfödarens hemmatik här å det känns skönt att man ändå kommer ut under de veckorna!!. Idag händer inte så mycket, ska kolla på Idol i kväll å håller min tumme för Erik, vilken kille å vilken röst han besitter i den lilla kroppen!!*L*. Ska försöka mig på en Wienervals med herr dammsugare här, inget direkt nöje för jag kan inte dansa =P...men det låter ju roligare iaf!!*L*. Näpp...ta ett stadigt tag om herrn å se om han e följsan å vill dansa med mig, eller om det blir tvärt om...det visar sig!!. Ha en underbart skön helg å ta hand om er!!...ska förresen på Lucia tävlingar i lydnad på klubben på söndag, ska bli kul men hade ju gärna varit med...men men...det får bli nya tag till våren då jag oxxå ska försöka komma med på en någon form att spårkurs med fröken madam och tävlingar i lydnad så klart, hoppas att vi kan ta ett LP2 under nåsta år!!


Jeanette, alltid lika glad!!


Grått å trist men ändå så vackert


Himlen var heeelt underbar igår

Kommentarer

Postat av: stina

Publicerad 2009-12-11 18:51:18

Min dammsugare som heter "Rolfy" står och väntar på mig och har väntat ett bra tag! Det blir nog inget dansande med Rolfy ikväll, kanske imorgon. Annars är han ganska smidig och lätt på foten.

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-12-12 08:46:46

...det låter ju bra att Rolfy e lätt på foten!!L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela