Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Fredag igen...

Publicerad 2009-12-04 07:30:37 i Allmänt,

..och jag börjar morgonen med tvätteristugan!!. Mindre roligt men ett måste för vem vill gå i skitiga kläder?!!? =P.
Igår hade jag en toppendag med Jeanette och hennes Spanska vattenhund Pinoccio. Vi åkte ut till Linghem och gick en vända på lite drygt 1,5 timme, fikade å körde upplet med hundarna som verkligen va på hugget trots promenaden innan. Jeanette träffade jag på rehaben och  intressen vi båda har e ju hundrarna, den mediala biten och fotandet...så vi har mycket intressanta diskussioner!! *L*. Var rätt mör efter den promenaden kände jag men det beror väl på att jag hade feber i förrgår å mådde verkligen dåligt. I helgen blir det lydnadsträning och lite slött å slappt med gubben...inga större evenemang e inplanerade. Börjar verkligen närma sig med stormsteg gällande avslutet på min sjukpenning som tar slut den 31 dec...ja jag e jätteorolig för hur det kommer se ut både ekonomiskt och vad arbetsförmedlingen kräver att vi ska hinna med på 3 månader...hela systemet e såå sjukt...mina problem kvarstår ju, min nackskada blir ju inte bara bra sådär. Nej sätt ner "högdjuren" i vår sits så de kanske kryper in lite empati i deras kroppar, de har väl aldrig jobbat på golvet och fått förslitningskador eller andra skador, kanske ont i huvudet eller en bruten nagel på sin höjd!!. Nu börjar det lukta morgonkaffe så jag ska ta en slurk innan jag går ner till tvättstugan igen...Annie sover fortfarande den lilla sjusovarn...får se när hon kvicknar till liv å vill gå ut!!. Må så gott å ta hand om er!!...foton från igår kommer här!!


Frostigt vackert

Isigt


Visst e det vackert??


Pinoccio

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela