Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Fortsättning följer...

Publicerad 2009-12-15 13:58:55 i Allmänt,

...ja, nu har vi varit ute å farit omkring i snön igen...det snöar å Annie har fått ny energi när det gäller våra promenader!! *L*...Kul å se henne in action med den stora magen å tuttarna som snart e nere vid marken...å när kraken ska sätte sig å kissa...de e inte nådigt så kallt å otrevligt det blir!!. Snart kommer uppfödaren hit som ska va med vid hennes förlossning...å Karin vår veterinär som finns 10 minuter bort gör att jag känner mig mer trygg om utifall att det skulle bli nått knas...MEN det hoppas jag innerligt att vi ska slippa!...ja, nog e det lite nervpirr i magen...e ju bara 4 dar kvar, tiden den har bara rasslat iväg...trodde verkligen att det skulle kännas som en heeel evighet men nu e vi snart där...tror nog oxxå att det har att göra med att hon i det stora hela har varit väldigt pigg och alert...vi har inte behövt "tulla" på varken träning eller promisarna förutom nu när jag inte får åka bil med henne...näppedii...nu kommer foton från dagens trapatser!!*L*






Kommentarer

Postat av: Maria B

Publicerad 2009-12-15 18:58:51

Läckra snöbilder har Du fotograferat & en riktig sötnos ser jag dessutom bland snöflingorna. jag förstår att Du börjar bli pirrig nu. Det ska verkligen bli kul och följa förloppet framöver. Ha det så bra i vintervädret!

Postat av: stina

Publicerad 2009-12-17 12:03:43

Tack för alla fina bilder du visar, de gör mig så oerhört glad!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela