Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Finfrämmat...

Publicerad 2009-12-14 09:14:23 i Allmänt,

...fick vi igår efter att jag var uppe å kollade Lucia tävlingarna!. Det märktes på hundarna att de inte var vana med snön nu å det blev en del fnatt å nosanden på planen!!....när jag kom hem dök Fia och Peter upp med sin lilla nio månaders rottiskille Douglas på snart 50 kg...gulp...shit så stor han e nu!!. Annie hade lite problem med honom å började visa tänder å varnade honom för att komma för nära, Hon fick ligga i sin bädd i sovrummet...vill ju inte att det ska bli nått tok nu när det börjar närma sig...4-5 dar kvar nu innan "sötgöta" blir mamma!!...Hon hade gjort en djupdykning i soppåsen å tydligen fått i sig skinnet från falukorven som vi åt i fredags, när John var ute med henne igår så såg han nått rödaktigt som ville ut från baken på henne vilket hon inte fick ut.....sååå de va bara för honom att börja dra i eländet!! =P....idag blir det ev stan med Cattis som ska köpa julklappar...kan ju hoppas att det inte e så många som tänker samma sak...jag vill bara köpa det som köpas ska å inte hålla på å ränna i butik efter butik!


57 dagar gången


"Lille" Douglas


Maud från klubben gjorde sin debut igår

Kommentarer

Postat av: synne

Publicerad 2009-12-14 14:28:35

Nu är det spännande Kicki. Får du ha Annie hemma när hon ska få valparna? blir Annie din efter dessa valparna? Jag väntar med spänning på resultatet.Tippar på att hon får 8 st,fyra av varje sort:)Lycka till med allt nu.

Postat av: Synne

Publicerad 2009-12-14 16:27:07

Vad kul för dig Kicki att hon får vara hemma hos dig.Saknade hade varit för svår för dig annars.Sen kan det vara ganska skönt att slippa dom de sista tre veckorna för dom kan bli jobbiga om du får mer än 4 som jag hade .Det var jobbit i mellanåt,dom är överallt. Väntar med spänning på det som komma skall.Kramiz

Postat av: Mita

Publicerad 2009-12-14 18:55:00

Hon är ju för stor och rund om magen din lilla tjejja, och Lillen Douglas, vad kan man säga...bedårande!!

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-12-15 08:44:44

Visst e han underbart söt Douglas

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela