Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Fick med min insändare...

Publicerad 2009-12-30 07:21:36 i Allmänt,

...idag i corren...den lyder såhär!!

OREGERLIGT OCH KORKAT SMÄLLANDE
Blir så sjukt förbannad när det närmar sig jul, nyår och Påsk.
Då finns ingen rim och reson i detta smällande som pågår
under flera veckor. Vi ska vara så duktiga i mångt och
mycket men när dessa högtider kommer skiter vi full-
ständigt i alla djur och människor som far illa. Var finns
omtanken då kring dessa? Varför e dessa smällare så
fantastiska så vi inte bryr oss om de som far illa?. Finns
så många andra sätt att fira dessa högtider på!.

Ja, jag tycker de e förjävligt rent ut skrivet med alla dessa smällare som dessutom skjuts av mindre i lekparker å dyl, alltså måste någon vuxen köpt dessa till barnen, vad säger inte det om den vuxne å dennes ansvar???




Solens strålar tränger igenom

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2009-12-30 10:06:11



Jag får önska er ett gott slut och ett GOTT NYTT 2010 med hopp om ett kanonbra år!!!



ps.jag har beställt en ny Dogo Argentino valp.....

Postat av: Micke

Publicerad 2009-12-30 14:29:49

Även vuxna tappar förståndet vid dessa högtider. Min hund drabbas inte av det som tur är men det finns de saker jag mer tappar konceptet inför.

T.e.x. såna idioter som kastar glas på marken, de som plockar upp efter sina hundar sen kastar påsen på marken längre bort... SÅNT driver mig till vansinne... kram vännen :)

Postat av: Micke

Publicerad 2009-12-30 14:38:23

Försvinner inläggen ?

Jag hoppas du inser det roliga och den allvarliga ursäkten... Kram

Postat av: Mita

Publicerad 2009-12-30 17:26:20

Hon kommer den 26 Januari....

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-12-30 19:39:31

Bravo Kicki, hur klarar de små smällarna?

Har tänkt på er, nu när det redan börjar provsmällas.



Gott Nytt År på err allesammans

Gittan

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-12-30 23:24:01

Önskar dig och din familj ett riktigt gott nytt år :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela