Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Att bara vara...

Publicerad 2009-12-09 12:28:30 i Allmänt,

...kan va rätt svårt när man går hemma, finns alltid nått att plocka med. Idag har jag tre måsten, tvätta vilket jag e färdig med, diska å fixa käk står på ordningen idag...resten struntar jag i, ska lägga mig å gosa med lilla fröken i soffan...det lär väl inte bli så mycket av den varan framöver misstänker jag när hon har fullt upp med valparna...värkmästarn jobbar för högtryck här så nu blir det ett svanhopp ner i soffan brevid Annie

Husse å Annie sover gott ihop
NU e det min tur!!!*L*

Kommentarer

Postat av: Mita

Publicerad 2009-12-10 18:11:56

Får husse flytta på sig eller blir det Annie?

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-12-10 19:31:02

...husse så klart!!!L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela