Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vart tog...

Publicerad 2009-08-06 11:39:08 i Allmänt,

...dagen och kvällen vägen igår???....jag sov mig igenom mer eller mindre hela dagen/kvällen...min dotter ringde å väckte mig vid femtaget...sen somnade jag om å vaknade 22.10...shit...min fyrbenta låg tack å lov inte med benen i kors utan plirade lite på mig när jag studsade upp å skulle ut med den henne....kunde verkligen somna om å sov till 06.30 imorse utan soveripiller...heeelt sanslöst...men det va skönt å få sova sig igenom värken...e väl inte allt för bra idag heller men jag känner mig utvilad...drog ut till Edhaga direkt i morse å gick en timme, Annie e ju så värmekänslig så det e ju bara å passa på innan värmen blir för besvärlig för henne...har börjat packa lite saker å kläder inför helgens bravader på Britannia rallyt...åker ett gäng dit ner i morgon eftermiddag...ska bli kul å jag hoppas att värken inte blir värre...min lilla ska ju va borta för första gången å det e som att lämna bort sitt barn...jag vet ju att jag inte behöver oroa mig....hon kan nog inte få det bättre hos någon annan än Peter å Fia...sååå dax å sluta va hönsmorsa =P...ska träna lite ikväll tänkte jag....fick ju så många bra tips av Panken så det e bara å skrida till verket nu...ha det bästaste!!!

Kommentarer

Postat av: linaa

Publicerad 2009-08-06 17:20:25

mor mor mor ge mig din sömnlust jag behöver den nu!

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-08-06 19:09:09

Kom hit ska jag vagga dig till sömns!! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela