Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Va kul!!...

Publicerad 2009-08-18 18:56:00 i Allmänt,

...på torsdag ska jag, John och Annie åka å hälsa på en kullbror till henne!...har aldrig träffat varken Deus eller Cissi som äger honom så det blir spännande. Har bara sett honom på foto å de e verkligen lika varandra, Cissi har foto ligger ute på sin hemsida där båda två e med på å det går knappt att se skillnad på dessa!!....hoppas bara att värken ger med sig lite så man får känna sig som människa igen. Imorn kommer dotra hem från sin utlandsresa så nu väntar jag bara på att få höra hennes ljuva stämma igen...sonen e hemma i Örebro igen efter att ha jobbat ute på Gräsö hela sommaren så nu blir det lättare att träffas igen...saknar er så jäkla mycket!!!...Var å vägde min fyrbenta idag, har försökt att få ner henne lite i vikt efter hennes skendräktighet å kompisar har frågat om hon gått ner för hon e så fin i kroppen...absolut har jag sagt för jag har ju oxxå märkt en markant skillnad....haha...3 hg hade hon gått ner!! =P...men å andra sidan så har hon fått simma mycket å även så har ju John cyklat med henne en del så det bygger ju muskler...nåja...hon e ju trots allt den vackraste som finns i fyrbenteväg!! =)

Nybadad å fin

Saknar<3

Saknar <3

Kommentarer

Postat av: linus

Publicerad 2009-08-18 19:33:11

javisst nu är man på hemmaplan igen , vissligen känns det sådär . men jag är närmare min kära mor :D

Postat av: mamma

Publicerad 2009-08-18 20:11:33

Älskar dig å saknar dig som faaaan Linus<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela