Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Skurat badrum....

Publicerad 2009-08-03 19:22:23 i Allmänt,

...fick jag nyss...inget jag hade planerat men efter vår lilla tur så hittade Annie en hög med människoskit....jiiipppiii...tyckte hon då MEN inte jag!!!!...heeela jävla ryggen full i skit...väl hemma stängde jag in oss i badrummet för att bada henne...å vad gör HON?!?....hundj...., rent ut sagt...hon skakar av sig skiten så det flyger högt å lågt i badrummet...hmrf...hon kostar ingenting idag!! =/...så det va bara å tvätta av henne mellan kräkattackerna å sen gladeligen fortsätta med badrummet!!!...fyfaaaan så äckligt!!!

HON e BIIILLLLIIIIIG!!!!...ett par minuter till
sen så e hon förlåten som vanligt!!!! =D

Kommentarer

Postat av: Maria B

Publicerad 2009-08-03 22:32:14

Jaaa, Du kanske hade önskat Dig en mysig kväll i soffan efter promenixen, men Kicki, Du fick en riktigt städkväll istället!! Inte riktigt kanske vad Du hade förväntat Dig efter Er lilla promenad.

Men nu å andra sidan har Du nytt & fräscht badrum & den lilla goa är också ren & fräsch & förlåten.

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-08-03 23:36:23

Jag fattar det verkligen inte..men brukar folk skita hur som helst ute så*?

Jag kanske är konservativ så..gillar toaletter bättre..



Jaja, förstår kräkatackerna, stackare!!

Du får sätta på henne skyddsrock snartL



ALlt bra annars?



Vet fortfarande inte om vi kommer iväg till Gotland v 33, men hoppas:)



Har en plan på att åka till min mamma med underverket till helgen iallafall..

En sak i taget så..



Massa kramar

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-08-03 23:36:37

Jag fattar det verkligen inte..men brukar folk skita hur som helst ute så*?

Jag kanske är konservativ så..gillar toaletter bättre..



Jaja, förstår kräkatackerna, stackare!!

Du får sätta på henne skyddsrock snartL



ALlt bra annars?



Vet fortfarande inte om vi kommer iväg till Gotland v 33, men hoppas:)



Har en plan på att åka till min mamma med underverket till helgen iallafall..

En sak i taget så..



Massa kramar

Postat av: Mita

Publicerad 2009-08-04 13:32:30

Hihi......så är det att vara hundägare

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-08-04 16:57:52

Ja jag för står att du fick kräkatacker det skulle jag med.

Kram

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-08-04 20:05:09

Ja du Maria...nu e badrummet rent å odjuret förlåten!!!L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela