Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Så då gott folk....

Publicerad 2009-08-07 12:21:08 i Allmänt,

...det här blir spännande...vet inte hur vi ska bära oss åt för att få med all packning...slutar väl med att jag inte får plats å får stanna hemma!!! =P...ska strax börja spänna på all utrustning på hojjen å försöka klämma sig ner någostans däremellan!!!...var ute på klubben igår men det kändes bara som ett stort misslyckande, men det berodde nog mer på mig än på Annie så jag tog å åkte ut till Blå Lagunen vid 21 tiden....hon fick simma runt en halvtimme å va rätt nöjd med det. Har ont i magen...vill inte åka från min fyrbenta men som jag skrivit tidigare så kan hon inte få det bättre än hos Peter å Fia...åkte upp å fjäskade lite för Douglas idag med ett tuggis som han gladeligen tuggade i sig...näpp har inte tid med det här utan vi hörs när andan faller på!!!...trevlig helg å kramelikraaaam

Kvällsbad e mysigt

Innan vi åkte hem från Blå Lagunen

Dax för packningen då!!

Kommentarer

Postat av: Jonna & Svante

Publicerad 2009-08-07 15:55:55

Hoppas ni får det riktigt bra på er semester! Annie får vila sig i form medan ni är borta (om hon nu vilar när hon är med Douglas ;) ) så kommer träningen gå toppen när ni kommer hem igen!

Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela