Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Regnet fullkomligt...

Publicerad 2009-08-26 11:29:38 i Allmänt,

...vräker ner å de blåser en hel del oxxå...får hoppas det e övergående så vi slipper tävla i hällande regn...blev inget träna igår å idag ska jag bara kurera mig inför kvällen...vi e några som tränar ihop så nu håller jag tummarna för er bara så ni vet det på tävlingen!!...Vi har en rejäl störning på tävlingen som inte alls känns positiv, bara att hoppas att det sköts proffessionellt...så förhoppningsvis så blir det bra med de förutsättningarna som finns...... LYCKA TILL mina vänner å spark där bak!

Mikaela å Sollan gör sin debut idag i lydnad 1

Kicki och Selma ska köra lydnad 2

Rosso och  Anna ska tävla lydnad 1

Svante och Jonna i lydnad 1

Hoppas jag inte glömt bort någon av mina träningskompisar nu!!

Kommentarer

Postat av: Therese & Bulten

Publicerad 2009-08-26 16:26:41

STOOOORT Lycka till ifrån oss!

Detta grejjar ni :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-26 20:29:51

STOOOOOORT GRATTIS till 141,5p och er andra plats!

Åter igen, vilket team ni är!!!!

Pussar å kramar i mängder

Postat av: Maria B

Publicerad 2009-08-26 20:45:19

Go´kväll Kicki!!

Hoppas det gick bra ikväll Kicki. Jag tänkte på Dig. Förresten, nu ser jag ju att det gick kanonbra!! Det var väl Ditt leende Du gav till Er fina hund som gjorde att hon tänkte "Wow Matte, nu tar vi hem det här". GRATTIS till Er fina placering!! Må så gott/Maria

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela