Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Kunde va en...

Publicerad 2009-08-05 11:02:42 i Allmänt,

...bättre dag men oxxå sämre...blir å dyka ner i pillerburken å bara försöka va...typiskt vi ska på Britania rallyt med hojen hela helgen...men det e ju inte så långt att åka...vädret ser ju ut att bli skapligt å det känns ju bra med tanke på att vi ska tälta...första gången jag lämnar bort min fyrbenta...usch....får ont i magen men jag vet ju att hon kommer ha det kanonbra hos Peter, Fia å lille Douglas. Ska ta en djupdykning ner i soffan å bara va efter att ha hämtat upp det sista i tvättstugan...hoppas allt e bra med er å att ni tar hand om er!!!....kramelikraaaam

Kommentarer

Postat av: linaa

Publicerad 2009-08-05 22:37:55

SV: ne vad fick hon? minns inte?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela