Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Japp...då e det...

Publicerad 2009-08-25 20:28:03 i Allmänt,

...dagen D imorn med tävlingen som största focus....e förkyld som faaan å huvet känns som ett enda stort betongblock...just nu känns det intte som att tävlingen blir av men jag ska fanimej dit även om jag ska ut på planen med en ledsagare!! =P....Lite orosmoment finns det allt inför tävlingen men men...på lydnadskursen igår så gick det sååå bra...mitt problem som jag tog upp med henne fanns överhuvud taget inte när jag visade Instruktören vad som inte funkade...hon sa att hon kan inte göra momentet bättre än hon gjorde....blir så fundersam på vad som gjorde att hon gjorde momentet så klockrent igår å dessutom två ggr....hmmm....har en liten aning om vad jag gör som får henne ur balans där men det tåls att testa fler gånger....skulle ha kört lite med henne idag men har legat däckad så John tog henne på en cykelrunda istället....så nu mina goa vänner...nu håller ni tummen så det går bra för oss!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela