Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jaha...

Publicerad 2009-08-18 11:38:24 i Allmänt,

...då har jag varit hos dietisten och fått en redig käftsmäll...eller egentligen inte, visste ju redan att viktnedgången inte va att tänka på utan snarare tvärt om...men va fan, nu ska jag inte hänga läpp för det, jag visste det ju redan men jag gick dit med betongkängorna på...idag bir det oxxå en väldigt lugn dag...blir till att sätta sig å försöka komma till sans gällande tävlingen som bara känns som: fyyy faaan jag skiter i den!!!...finns andra tävlingar som känns mer intressanta som inte e på hemmaplan...för här vill jag inte tävla....men men...bit ihop, stäng av allt negativt å ge allt vad vi har, det e väl det mottot vi måste fokusera på men det e sååå jävla svårt!!!....Det e tur att jag har Mikaela, Kicki och Panken som ger oss så goda råd å peppar oss!!!....NI e guld värda fast jag känner att jag bara gnäller å gnölar just nu!!!...lovar att ta på mig de stoooora elefantöronen när det känns tungt för er oxxå...=P.....näpp...stoppa ner de häringa "värkande klumpfötterna" i ett varmt å gott fotbad så kanske det stiger upp till huvet oxxå så det oxxå får bli lite mer välmående!!!...kramelikram å ha det bästaste!!


Kommentarer

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-08-22 20:56:58

Oerhört vacker bild<3



Som Alltid-



kram

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-08-25 10:51:49

TACK vännen!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela