Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Har inte haft...

Publicerad 2009-08-24 13:04:39 i Allmänt,

...någon större lust eller ork till att skriva några inlägg...men nu va datorn ledig så jag får passa på nu!!...vad händer här då??...inte så mycket mer än att vi tränar inför tävlingen på onsdag...ikväll blir det lydnadskurs för vår del...får se om vi kan få lite hjälp med finslipningen inför tävlingen!!....var ute 1,5 timme å gick i går...det va ett tag sen och jag saknar det verkligen, men sen så drar ju värkmästarn igång....var iallafall uppe å kollade på tävlingen på klubben igår på dan...hann bara se två lydnadsekipage men de va duktiga....skönt å bara komma dit å prata lite med folket där uppe...på kvällen så åkte John å jag till Blå Lagunen så Annie fick simma...John har legat nerbäddad med 39 graders feber men följde med ändå...det va ingen bra ide´för hans del...Annie tyckte nog de va lite i kallaste laget men hon kom i tillslut!!...ha det gott å håll alla tummar ni kan på onsdag kväll vid 18 tiden e lottdragningen så sen e de igång...Har dessutom anmält oss till en lydnadstävling i Mjölby den 13 september...hua...men men vi tar den här tävlingen först!!!

JAAA....nu kom jag i !!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-08-24 19:32:32

Hehe Deus skulle hoppat i oavsett grad på vattnet. Förra året så badade han i januari.... Ja han är lite galen men han tyckte tydligen det var skönt... :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela