Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vilket väder!!!

Publicerad 2009-04-12 17:22:56 i Allmänt,

...hade planer på att tvätta ett fönster idag, men John å jag rev ut garderoberna å stökade runt i dessa istället...har allt gått  å sneglat ut på det fina vädret men det kommer säkerligen fler dagar som jag kan gå ut å bara njuta...får passa på när John e hemma med att få lite hjälp...Nu börjar värkmästarn ge sig tillkänna så dax att lägga ner det här med städningen för idag...hann även dammsuga å torka golven medans John va ute med den fyrbenta, hon gillar inte alls dammsugarn!!...Imorn ska jag hämt min son som e hos en kompis i Norrköping...det e faktiskt första gången han e här sen jag flyttade hit för ett år sen...hmm...får se till å bli lite ändring på det, men det e ju lättare för oss som har bil å åka till honom....så nu ska jag gå å titta till steken som ligger å puttrar på spisen...i en kastrull förstås!! =P..lilla fröken kommer snart hem från Motala å e väl hungrig så ska skynda på lite!!...ha det bäst alla underbara människor!!!...

 Cornelia speglar sig!

Kommentarer

Postat av: SebbeSula

Publicerad 2009-04-12 20:39:19

Tack för kommentaren =) Det blir lätt att man fotar djuren. Det går ju inte att tycka illa om dem. hehe.

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-04-12 22:27:51

Ta det lugnt med fönstrena, ja med ALLT, spara på dig, tusan nu har ni ju förstärkning hemma, be kiddon om hjälp med fönstrena..?

Vill bara inte att du ska ha ont jue..



Kramisar

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-13 20:24:23

Tack för omtanken vännen, kramiz

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela