Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Vilken helomvändning...

Publicerad 2009-04-30 13:02:11 i Allmänt,

...min sega lilla tjejja tände på alla cylindrarna igår!!!....vilken fart de va på henne på träningen..vetesjutton om vi haft sån bra kontakt som vi hade igår i linförigheten...hon pendlar fortfarande lite men faaan så duktig hon va, vi skulle oxxå börja träna rutan...vilket e en ruta 3x3 m med fyra koner utställda i hörnen....den gick oxxå rätt ok, vi körde oxxå treans ruta...där hunden ska ligga i rutan och man går mot hunden där den ligger å viker av höger eller vänster en bit ifrån hunden...sen gör man en inkallning där hunden ska komma upp i fotposition å gå med...hon va en riktig fena på detta....så nu ska här inhandlas ett gäng med koner å träna här hemma...måste oxxå träna mycket på apporteringen för där vill hon helst springa en vända å lattja med apporten innan hon kommer till  mig...fick jättebra tips från Anneli som jag ska anamma....e på asdåligt humör...å det går ju ut över de andra, men idag har jag fanimej rätt å va det!!!....just nu vill jag bara va själv, ta hand om BARA mig å djuren...slippa bry mig om andra som bara tar förgivet saker å ting...vill boa in mig i mig själv....ligga i ett mörker å bara tänka bortanför allt...få vakna till en ny dag, utan värkmästarn, utan massa negativt dravel som förgör mitt humör just nu...shit så negativt de blir nu...näe gott folk...ha en underbar Valborg!!!...kramelikraaaam....PS...kameran e inlämnad på lagning så en del av mitt dåliga humör beror på abstinensen av att jag inte kunnat fota nått idag!!DS =)


mmm...så skönt å få rulla runt lite!!


Casper vill inte va med på kort!!! =P


Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-04-30 16:46:55

Det verkar som att du kan lära Annie vad som helst...?

Ni är världens duktigaste!



Sen det här med dåliga dagar, jag förstår dig mer än väl..hoppas du får lite egentid då, att ladda om på, och att kameran blir färdig snabbt som ögat!

Själv ska jag jobba ikväll, så det bluir nog en underbar kväll, tills jag får nys om att nån av mina kiddosar är "pålyset"sen är det ilskenVira för resten av kvällen..nåja, inte inte inte ta ut nåt i förskott..(lite svårt att låta bli det idag, en solstrålig Valborg bara)



Hoppas du får en bra kväll iallafall gumman, stor kram

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-30 17:57:57

tack desamma viran...vilket jobb du gör för kidsen!!!...ha en bra kväll å hoppas kidsen håller sig i skinnet=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela