Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tebax efter...

Publicerad 2009-04-19 11:09:14 i Allmänt,

...en sköööön långpromis...solen försvann efter en stund men vi hade ju fått upp ångan, va ute nästan 2 timmar...WAOW...vad det händer mycket i naturen nu...ser från dag till dag vad löven börjar spricka ut mer å mer...jag gillar Kastanjens knoppar å inte minst när den blommar...vilka härliga blommor!!*L*...japp...idag har jag en något bättre dag från igår..även fast värkmästarn tar tagit beslag på fötter, händer å nacken så känns det iallafall som det börjar lätta på...å det e ju kanoners!!! =P....Har börjat dricka the vilket jag har fått för mig e liiite bättre än en massa kaffe...köpte ett the som heter Indian spice....va ju tvungen att testa å det e sååå otroligt gott med lite honung i!!..kan jag verkligen rekommendera!!*L*...såg föresten att maskrosorna e på gång, tog faktiskt foton på dessa för de e som små solar...å ogräs kan faktiskt va vackert!!*L*...nåväl, slänger in några foton från morgonens promenad!!...ha det bäst å ta hand om er...en xtra tanke till dig Sniglon!!!

Det e inte ofta man ser Kanadagäss å svanar tillsammans, dessutom en liten and!!*L*

Vackra små maskrosor

Videkissarna har slagit ut

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-04-19 21:27:57

fina bilder, har me skaffat hemsida :-)

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-04-22 00:15:11

Videkissarna- Magi igen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela