Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ojj...flaschback!!

Publicerad 2009-04-24 14:23:05 i Allmänt,

...satt å kollade på Youtube å  lyssnade på låtar...såg min favvolåt sen jag va ca 18 år...Lasse Tenander med Rötter
http://www.youtube.com/watch?v=_B6V9LsxvdY

E ju inte nån fena på det här med datorer...HJÄÄÄÄLP Viran, hur får jag till det som du får när du tar in låtar på din blogg??!!??
Skit samma , kopiera adressen å lyssna...får rysningar på hela kroppen =P...har varit ute en sväng å kärringen kommer som ett besked på posten med en liiiten påse från Apoteket med max ett äppelskrutt i...att hon bara orkar!!!. Har dragit igång snabelmonstret å e på gång att torka golven snart...eller senare...eller inte alls...haha...jo, jag ska göra det får ju storfrämmat från Fjollträsk imorn....Annies kennelmamma kommer med Delta...hon ska ju styra till det här med parningen
hittade ännu en låt som bara e sååå underbar att lyssna på:
  http://www.youtube.com/watch?v=RIptA5oGbwI 
 sorry om jag krånglar till det MEN missa inte att lyssna på denna låt med Tommy Körberg...jag bara älskar den här låten å trots hans lite buffliga stil så gillar jag honom otroligt mycket!!!...se you later!!!

YES!!!...bollen e väldans skoj å springa efter!!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-24 18:10:08

Fjollträsk??

Är det nån mer än jag som kommer eller =) hihi!

För inte är det mig du menar i alla fall!

Delta är nybadad för att åka till bondvischan ;)

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-24 18:15:10

...klart hon måste bada av sig storstadsdammet!!!L

Postat av: Elin

Publicerad 2009-04-24 19:12:41

Här finns inge damm...bara härligt vatten ;)

Postat av: Hillevi

Publicerad 2009-04-24 21:03:45

Jag har också försökt att lägga in musik från You Tube på bloggen ett tag men det är omöjligt, lite skönt att det inte bara är jag som inte fattar hur man gör.

Hoppas att du får en bra helg!

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-24 22:08:47

Skönt Hillevi då e vi två iallafall som inte har förstått...min son tycker nog att jag e född på 1800 talet när det gäller datorerL

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-04-25 01:04:15

Håll inte på att "stöka" för mycket Sol- Du måste vara lite mer rädd om dig- Du kommer få ont annars!



Du måste tänka lite mer på dig själv! Du ska orka och ha ett långt och fint liv ju<3



Jag kan komma och städa hos Dig, jag har ju dammsugar-tvång ju;)) För mig är det bara bra att städa, då tänker jag inte så mycket.



Kram Fina Sol och VILA!



Sniglon som "skäller" på min Sol;)

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-25 10:28:30

...ja du Sniglon...du skäller i all välmening så jag håller med dig till fullo <3

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-04-25 12:14:54

Ehhh..ja just det ja, hur gjorde man..hmm..

Jag har ju inte blogg.se, det är lite annorlunda "hos mig"





Har för mig att du har en symbol för hyperlänk, i menyn när du skriver inlägg..? ( en bild)

Den klickar du på, och förstorar upp fönstret som öppnas, sen klistrar du in embed-koden..



Embed koden är den du hittar på höger sida av klippet på youtube,den undre av dem.



Sen sparar och uppdaterar du bara, å då ska det synas..prova om du får tid, annars kollar jag som med "expertisen" när de kommer hem från fjällen på måndag,har en tjej på jobbet som har visat mig,så hon får visa igen om det inte funkar =)



Lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela