Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Nu börjar det...

Publicerad 2009-04-11 19:55:49 i Allmänt,

...kännas som att jag har fått några vänner som man kanske kan börja umgås med lite mer på allvar än bara så där flyktigt som det ibland känns som...tänker bla på min namne å hennes fina Selma...det e ju som man säger..man måste nå botten för att sedan sträva uppåt...det känns lite ljusare i tillvaron på den fronten å kanske blir det fler som jag kan lägga till den högen..haha...va väl att ta i men har iallafall två här i stan som känns som MINA vänner...NI e iallafall fantastiska båda två Elin å Kicki!!!....jag får väldans mycket positivt av dessa två tjejjor trots att de e så mycket yngre än mig men det känns inte så...hmm...kanske beror på att jag e så väldans barnslig!!!=P skämt åt sido åldern spelar ju ingen roll egentligen, i vårt fall e det ju hundarna som e vårt gemensamma intresse!!

Elin å Zamba

Annie VET att Kicki har blodpudding*L*

Kommentarer

Postat av: Elin

Publicerad 2009-04-12 12:40:32

Åh vad söt du är :-) vi får se till att få in en riktigt långrpommis med fika snart tycker jag. Ta nu hand om dej o glöm inte att tänka på dig själv! D finns bara en Kicki

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-12 14:41:58

TACK Elin!!!...får väl säga detsamma...ta det lugnt...du har hela livet framför dig å du måste orka lääänge!!!...kramiz å hoppas vi får till det snart med promis å fika ute i det fria med våra fyrbenta!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela