Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Längtar till...

Publicerad 2009-04-01 08:08:49 i Allmänt,

...ikväll!!...då sätter Annie å jag igång på tävlingslydnadskurs 2...ska bli kul å komma igång med nya saker att lära in...jag vet ju vad det e för moment men vill inte börja träna in momenten före...om utifall att jag skull göra inlärningen mindre bra!!=P...sen så e det den häringa tävlingen på lördag som har börjat "röra om" i magen, men jag ska fanimej inte va nervös!!...vet att Annie e väldigt känslig för min sinnesstämmning så ja jag ska faaan inte gå in med en massa "bombplan" som attackerar i magen!!...haha...mina nerver de ligger verkligen utanpå kroppen, första utställningen jag gjorde med henne så stod jag nästan å spydde av nervositet!!...då föstår ni vart min ribba ligger i nervositeten!! =/. Ska pallra mig ut med doggen å sen ner på stan å fixa bort skägget å mustaschen...ska även fixa mina ögonbryn!!...tjingeling å ha en underbar dag i solen!!! kramiz

VAD säger du matte?!?...ska vi gå ännu en kurs?!???....=P

Kommentarer

Postat av: synne

Publicerad 2009-04-01 08:59:46

Så söta ni är!!Du jag tycker du ser skit bra ut,även om du tycker att du är överviktig,så tycker inte jag att du ser ut att vara så farligt med det.Men jag vet,det är bara en själv som vet hur det känns.Men jag tyckte att jag kunde få ge dig en komplimang om var jag tyckte.Kram Synne

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-01 10:52:53

Åhh...tack Synne vad glad jag blir...å jo här har det väl inte slagit till ännu med kilouppgången riktigt än...ligger på snart tresiffrigt å bara det känns jobbigt...kramiz å tack för dina fina ord

Postat av: linaa

Publicerad 2009-04-01 11:04:20

hehe tur du läste klart då;)

fina vackra underbara mamma!

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-01 11:15:00

TACK Stumpan!!!...ja du förgyller min vardag...du å Linus får min tillvaro att ha en guldkant trots alllt...löööv ju!!!

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-04-01 18:51:56

Ja, visst är dom duktiga på att plocka upp alla sinnesstämningar- på gott och ont;) Jag tror ni grejar lördagen alldreles topp. Det sitter i "märgen" på Er. Jag tycker Ni är ett mycket fint "ekipage";) Och ska du dessutom få fina "bryn", vem kan stoppa Er då!?;)



Tack för att Du finns gumman;<3<3<3



Sniglon

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela