Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Kvällen blev...

Publicerad 2009-04-23 08:14:20 i Allmänt,

...lika underbar som jag trodde den skulle bli!!, kollade på lydnadsklass 1 å 2...vill verkligen tävla nu när vi kommit igång...va en kall men helt underbar kväll med alla entusiastiska ekipagen...va en tjej med en liten Chihuahua som tävlade i 1an...sååå sött det såg ut!!...sen har vi Annies Rosso som hon tycker så mycket om som mer eller mindre ser ut som Generalen i Aristocats!!*L*...slänger in några foton nu, ska ut till Tinnerö å lägga ett spår till Elinso ska tävla med sin rottistjej Zamba!!...ses senare när jag har mer tid att skriva!!kramiz

 Pussas med Annies raring!!*L*

Selma

Kommentarer

Postat av: linaa

Publicerad 2009-04-23 09:34:36

Jag skulle oxå vilja köra 1a med Tilda en vacker dag, skulle vara så tufft!

Postat av: mamma

Publicerad 2009-04-23 12:34:47

Ja det vore det stumpan!!!...fotade den lilla under tävlingen så om du vill ha fotona så mailar jag de till dig...puzz, laaav ju

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela