Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Japp nu ligger...

Publicerad 2009-04-13 20:22:11 i Allmänt,

...det en väldans massa fina foton på Linus i fotobloggen...sååå skynda dit å kika vet ja!!*L*...å nu e det bara så att min lika underbara dotter får förpassa sig hit så jag får föreviga henne oxxå ute i Tinnerö med sina små chihuahuaer...tre stycken har hon nu...så söta!!*L*...så nu avslutar jag kvällen med ett foto på ett älskande par!! =P...var massor ute vid Rosenkällan där vi fotade!!!...kramiz alla å hoppas kvällen blir bra!!

Syns kanske dåligt men det e två stycken, hanen sitter på ryggen!!

Kommentarer

Postat av: synne

Publicerad 2009-04-13 22:32:36

Ler!! Så din dotter har tre chihuahuer hon med? Kul,du vet väl om att jag har det med? Och idag har Hugo klivit på Olga så att säga så nukanske vi är tre chihuahuer till den 14 juni."flinar" Den som lever får se.Kramiz Synne

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela