Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jaaa...vad..

Publicerad 2009-04-22 15:53:17 i Allmänt,

...har hänt idag då??...var nere i tvättstugan redan sju imorse...drog ut till Tinnerö efter det...va ute 1,5 timme å gick...sååå fantastiskt med alla dessa fåglar!...Annie rullade sig bara en gång så hon e fortfarande värd några kronor, men å andra sidan e hon seg nu när hon löper....parningen å Korningen närmar sig med stormsteg...ska mötas upp i Kisa för parningen å sen på söndag fm åker vi till min fina hemstad Örebro å kör korningen...e faktiskt inte ett dugg nervös för jag vet ju vad jag har i ändan på kopplet...haha...ja de e konstigt...har nog fan tappat varenda nervtråd i kroppen eller näe de har jag ju inte har ju en jävelusisk nervvärk, men när det kommer till andra nervpirrande saker när det gäller Annie...då e jag helt plötsligt kolugn...mmm...det känns inte som jag så jag får väl påskina att det e Kicktulias von Fåntratt som e den lugna!! =P...var sedan till skolan där Cornelia e tänkt att gå IV under resterande tid innan sommaren, hon ska söka om till hösten med då vill hon gå Målare utbildning eller Florist...försökte peppa henne till trädgårdsutb men det ville hon inte alls...försöka duger heter det ju!!!...nu e vi hemma å fröken har dragit igång med en fyrdubbel sats med bullar så nu vet du Viran!!!...det e bara å pallra sig hit, du som va sugen på bullar å kaffe förut!! =P...och TACK!!! VIRAN FÖR DITT TELEFONSAMTAL!!!!....det gör skillnad du kan å du vet vad jag behöver i ett visst sammanhang!!!...*kramar om* å hoppas det går bra med körningen sen!!!...jag håller mig uppe på bruks ikväll...det e tävlingslydnad där å några av mina träningskompisar ska tävla, tänkte bjuda duktiga hundar på blodpudding å deras mattar får oxxå det men e de riktigt snälla så får de lingonsylt till!!!=P...skämt åt sidö...ska lägga mina fötter i ett bad tror jag...ska dränka de så jag kan få ett par nya!!...tjingeling å vi höres!!...Och YES!!!...Sniglon e tebax!!!...LYCKA!!!!

Såg en liten kojja i skogen

Ett gammalt trasigt vagnshjul

såg min första lilla skogssnigel idag*L*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela