Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Ibland när man...

Publicerad 2009-04-12 11:06:24 i Allmänt,

...träffar en person som bara känns så bekant på något vis, inte för att man har träffat denne tidigare men mest för att man känner en sån samhörighet å förståelse från denne....det gjorde jag i Mikaela som tränar med oss i lydnad 2...vi hade en hel del samma tänk kring mycket å som gjorde att jag blev sååå glad...någon som inte rynkade på näsan när jag började prata om saker som ligger mig varmt om hjärtat som tex den mediala biten, mitt intresse för indianer osv...hon hade en bok med betydelsen av olika djur och raser...och jag blev heeelt rörd...läste på om Rottweilerns mening å det va bara så klockrent...WAOW...vilken upplevelse...näe det va riktigt trevligt å prata med henne å det vi båda tror på  å som kan hjälpa oss vidare med saker å ting....haha...det här verkar kanske lite skumt det jag skriver men för mig e det solklart...sätter in ett par bilder på dessa fantastiska människor....som tyvärr idag inte har ett drägligt liv utan många lever i reservat och med stora drogproblem...sänder mina tankar till dessa människor...OM vi alla levde ett med naturen istället för att förstöra skulle vår värld se helt annorlunda ut...att ta tillvara på jordens tillgångar istället för att förgöra dessa....



Dessa människor har en vördnad för livet som vi alla borde ta del av...

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-04-12 11:47:14

ja, visst e hon underbart fin min pärla.

Ja, funderade på att ta mig en tripp till er snart å hälsa på :D

Postat av: Elin

Publicerad 2009-04-12 11:47:56

Ja, d va ju jag som skrev hahaha

Postat av: synne

Publicerad 2009-04-13 06:06:16

Hej vännen.Vad konstigt du och jag har ochså samma intressen.Kanske därför det kändes så bar att skriva med dig."ler" Kram Synne

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-13 17:46:46

Tack desamma vännen!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela