Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Härliga morgon!!

Publicerad 2009-04-12 10:46:02 i Allmänt,

...Började med en timmes lång promis med Annie, så härligt skööönt...hade bara en T-shirt å en tunn långtröja under å ett par tunna brallor...löven börjar spricka ut på div buskar å träd...fåglarna sjunger för fullt å ormarna börjar ge sig tillkänna...lite läskigt med att det till och med e massa huggisar på planerna på bruksan, vad e det då inte ute i skogen. Har en liten förvaringstub i halsbandet på Annie med kortisontabletter om utifall att olyckan skulle va framme med ett ormbett!!!...Å dessa äckliga fästingar e bara för mycket, har beställt tid så nu ska vi gå å ta sprutor John å jag eftersom den fyrbenta sover hos oss....har peppar peppar aldrig fått en fästing på mig men det e väl bara en tidsfråga innan jag får det...hua...sååå äckligt!!!...Nu ska jag slänga mig i soffan å försöka dämpa värken i mina fötter...fingrarna har oxxå börjat jävlas...ser ut som prinskorvar å det bara spränger i de...haha...ska nog ha korv till middag idag!!! =P...uschaaaan...så äckligt...näpp ska fixa till en skinkstek med sås å potatis...normal härlig husmanskost e aldrig fel efter ett par dagars svulleri!!!..kramiz alla å ha det bäst!!!....Sniglon du får en xtra kramiz å lite stärkande tankar oxxå!!!

Ett gäng Kaveldun i solens sken!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela