Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Håller på å...

Publicerad 2009-04-07 19:10:57 i Allmänt,

...stökar här hemma, har flyttat ner en liten bokhylla som stod på en annan...faaan oxxå att jag inte kan låta bli sådana grejjer...tog väl 10 min å sen drog värken igång...fan fan faaaan!!!!. ...Men det va inte det jag skulle förtälja...fick en ide´å sprätte igång mina gamla CD skivor från 1800 kallt eller nått!!! =P...vilka minnen som ploppar upp till vissa låtar å artister...har sååå många LP skivor å singlar som jag vill spela men har ingen skivspelare =(  Ska ta en riktigt härlig städ å tvättarfönster dag (nåja, får sprida ut det på en vecka eller två) å plöja igenom alla skivor...nu ligger Ozzy i CDn å innan det Jan Johansen...jaaa jag e allätare till Johns stora förtret!!...haha...solen skiner fortfarande å det e helt ljuvligt ute...hoppas ni alla har fått njuta av solen som jag har fått göra!!!...kramelikram!!

Grenens avspegling i vattnet å lite av huset från andra sidan ån

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-04-07 23:42:52

Va rädd om dig gumman, det finns bara en av dig!!





En stoooor nattikram, å hoppas du får sova gott

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-08 06:21:57

Ja det ska jag försöka med!! =)

Postat av: synne

Publicerad 2009-04-08 09:10:03

Ta det lilla lugna nu damen lilla. Så du inte blir liggande rak lång hela Påsken!"ler" Du får vara rädd om dig.Här skiner ingen sol,tror Gud är ledsen över något för här spöregnar det.Han har öppnat alla sina kanaler idag den lille gubben."tråkigt" Men som det sägs efter regn kommer sol.Kram på dig. Synne

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-08 09:41:22

Så sant Synne..efter regn kommer alltid solen!!!L

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela