Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Får härmed...

Publicerad 2009-04-04 14:04:58 i Allmänt,

...meddela att vi tog ett första pris idag!!!! =)))))))))))....faaaan så lycklig jag e...å inte det minsta nervös!!!!...Annie va rätt tagen av solen å värmen men hon skärpte till sig rejääält!!!!....kan inte beskriva min lycka just nu den e sååå mäktig...vi fick 170 poäng av 200....och man måste ha minst 160  för ett första pris...vi kom 3:a av 14 stycken i poäng räknat så vi fick även en plakett!!!....ojojoj...jag kan fanimej inte skriva mer men jag älskar  fanimej hela världen just nu!! =P...så det blir en väldans stor gruppkram!!!!...hoppas ni får en underbar solig dag för de har jag!!!...lite foton från tävlingen!!

Tog foto på dessa imorse, å de bringade tur!!!*L*

Platsläggningen

Linförigheten

Kommentarer

Postat av: Elvira

Publicerad 2009-04-04 14:34:08

Vet inte riktigt hur det går ihop, men jag är faktiskt väääldigt stolt över er:))



Största möjliga GRATTISKRAM, å kramar Annie åxå, med eller utan rull..



Ha en alldeles underbar fortsatt lördag..

Kram kram

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-04 14:36:09

TACK Viran!!!...ja jag e i ett väldans stoooort lyckorus just nu!!!...kramiz å tack för att du finns här...

Postat av: linaa

Publicerad 2009-04-04 15:00:40

GRATTIS igen mammi o Annie! Så glad för er skull att ni vart så duktiga! men klart ni är det med alla träning ni lägger ner varje dag.

Postat av: Elin

Publicerad 2009-04-04 15:09:23

Postat av: Elin

Publicerad 2009-04-04 15:12:05

Äh blev så ivrig att jag skicka iväg meddelandet tomt först hahah!

FYYY SJUTTON va ni e bäst.

Jag e sååå himla stolt över er båda två, vilket jäkla team ni är! Jag e sååå himla glad att du å Annie funnit varandra så bra, som jag sa, bättre fodervärd växer inte på träd. Love you!

Idag är livet underbart...

Blir så glad att jag blir rörd när jag tänker på det.

Annie är ju och kommer alltid va min absolut bästa pärla. Å att ni då lyckas så fantastiskt bra är för mig LYCKA!

Stor puss på er från stolt uppfödare

Postat av: Monica (Elin´s mamma)

Publicerad 2009-04-04 15:52:15

KICKI och ANNIE!!!

Jag kan bara bocka och buga mej inför en sån STOR prestation...inte förvånad i och för sej ni är ett grymt team ni 2.

Vi älskar ER ...

Monica

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-04 16:51:15

Men grattis som fan!

Ni var superduktiga i dag!



Kram!

Kicki och Selmut

Postat av: Gittan

Publicerad 2009-04-04 17:48:44

STORT GRATTIS till er båda.

Ska väl inte säga -Vad var det jag sa? för det sa jag ju aldrig, men tänkte nog. Skönt att du inte var nervös eller. Där ser du kan när det gäller

STOR SOLIG KRAM Gittan

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-04 19:00:36

Åhh...tack alla vilka fina kommentarer...ja, jag går runt i ett lyckorus å bara njuter nu...å min bästaste e heeelt slut...!!!

Postat av: Sniglon

Publicerad 2009-04-04 19:28:36

JAAAAAAAAAAAAAAA! Grattis bästaste Sol & Annie!



fan Ni är bara bäst- Inte förvånad ett dugg. Ni har jobbat hårt för detta, många timmar och hårt slit. Men det ger resultat!!!!! fan vad gott att höra en dag som denna!



Säger som Viran;) Vi är stolta över vår syster idag, YES we are;))



Tack för att Ni är bäst-

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-04-04 19:33:22

TACK vännen, ja jag e fortfarande i ett lyckorus å har nog inte förstått det än...vi e redo förlydnad 2 nu =P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela