Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Burr...

Publicerad 2009-04-03 09:45:00 i Allmänt,

...ja, de va riktigt kyligt när vi åkte ut till klubben imorse...gick en vända först å sen körde jag igenom alla momenten...det kändes helt ok...går hon som hon gjorde idag då blir jag jättenöjd!!!....så imorn vid 10.15 då drar tävlingen igång så nu hoppas jag att det hålls både tassar å tummar ute i cybern! =P...VI fick en liten nyfiken Ekorre efter oss idag, den satt lägst ner på trädstammen å spanade in Annie...när Annie bara va ett par meter upp så tog den sig upp bara en meter...sprang sedan över till nästa träd...bara några meter ifrån oss...fick bara ett foto som blev någesånär bra så här kommer det heeelt oväntat!!! *L*...hoppas dagen blir lika bra som den började å solen börjar redan värma så det kan väl inte bli så dåligt!!! kramelikraaaam!!!!

Ser ni den lilla krabaten??


Kommentarer

Postat av: synne

Publicerad 2009-04-03 13:09:22

Hej.Hoppas allt är väl.Önskar dig en riktig trevlig. Vi väntar på solen. Jag är uppe hos exet och hoppas på sol och lite trädgårdsarbete. Kram Synnöve

Postat av: synne

Publicerad 2009-04-03 13:10:23

Hej.Hoppas allt är väl.Önskar dig en riktig trevlig helg. Vi väntar på solen. Jag är uppe hos exet och hoppas på sol och lite trädgårdsarbete. Kram Synnöve

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela