Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Nanaananaa...

Publicerad 2008-10-28 14:56:22 i Allmänt,

...vilken hääärlig dag, ja d e en liten bit från Ted Gärdestads låt...vet inte vad den heter men den stämmer sååå bra...går här å sjunger för mig själv...ååå d e tur d, för nån vidare sångröst d har jag inte!!! =P . Har varit på mitt första besök på Smärtkliniken, (TACK Jessika för att du tog dig tid å brydde dig om...)...hon kollade igenom kroppen å tryckte på div punkter som jag ABSOLUT inte visste om att jag hade...å jäääävlars sååå ont d gjorde...SATAN!!!... d e tur att man har spärrar annars hade d kunnat genererat i en smäll....men d gjorde såå jäääkla ont. Nåväl...nu e d på gång remiss till  Magnet röntgen, Neurofysiologen och Neurokirurgen...d skulle ta sin tid trodde hon MEN det är ju ändå på gång YEEEES så underbart att d börjar hända nått!!! Åkte sen ut till stugan å började rensa å kratta löv...vilket väder!!...solen skiner å d e alldeles TYYYYYSSSSST...sååå rogivande...satte mig på farstukvisten å bara va...Annie sprang runt med nosen i backen heeela tiden, finns ju en hel del vilt här ute som luktar intressant....brukar se att d troligtvis e älgar som ligger på tomten...har även sett spår efter Ugglor och sparvhök...vi har oxxå en vildkatt som "svischar" förbi emellanåt...gillar nog inte alls att vi e där å allra helst inte Annie. Casper har inte fått va med här ute, han blir så åksjuk av bilåkandet så d e ju bara synd å släpa med honom dit ut...ska sätta mig å njuta av ett gott The med honung å mjölk!!...japp!, kaffekärringen har dragit ned på det å börjat dricka The...kan verkligen rekomendera detta...Lust&Fägring heter det å e från Kobbs...Mmmm...njuter. Jaa, d va ytterligare en dag som börjar gå över mot kvällning...å förhoppningsvis kommer Mr Gos hem snart...ha d bäst å kramelikraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela