Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Jaha...

Publicerad 2008-10-08 10:32:00 i Allmänt,

...då ska jag försöka mig på att göra min röst hörd bland ALLA superduktiga bloggare!!!!

Närå d e väl inte därför jag skriver här, e mest ett tidsfördriv när jag går sjukskriven sen 1,5 år tebax.. Vad kan en gammtacka som jag tillföra en blogg?!?...ingen aning!!! Här kommer jag skriva om det som faller mig in å vad som kanske hänt lr inte hänt under dagen. NI kommer nog bli söndertjatade om mitt underbara lyckopiller....ja, d e inte i tablettform...d e min underbara rottistik Annie som förgyller mina dagar här i Linköping....så orkar NI inte med sånt så sluta läs NU!!!!. Jag e ganska nyinflyttad hit till Linköping...flyttade hit pga kärleken!!...visst låter d romantiskt*L*....trots d så e d ganska tufft att flytta från sina nära å kära....och att sen gå sjukskriven och inte ha ett socialt umgänge, d tär som faaan....d e där mitt lyckopiller kommer in i sammanhanget...hon förgyller min dag bara genom att finnas till...ja, jag kan tänka mig att du kanske tycker att hon e ju bara en hund....d e inte så BARA kan jag ju upplysa om....bara att vakna på morgonen å känna en fuktig nos mot ens kind å dessa nötbruna ögon som kikar på en...det gör mig sååå glad!!...ja, visst fan låter d patetiskt men så e d!!. Jaha mitt första blogginlägg e till ända...ha d gott å hoppas på återseende...förresten min Annie e en hejjare på att blogga, hon har en egen hemsida så kika in å sätt ett avtryck i hennes GB....Tjingeling

www.rottistjejenannie.tk

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2008-10-08 13:10:11

Hade du ingen fin bild på dig ? Annie ser vi på annies blogg. Ha det bra, vi hörs

kram Susanne

Postat av: Kicki

Publicerad 2008-10-08 14:00:56

näe, jag har ju inte d...e ju jag som för d mesta håller i kameran!!/kram tebax

Postat av: Therese

Publicerad 2008-10-08 17:25:20

tackar för ditt svar. Jag håller med dig till 100%. Jag såg min far plågas till döds så det är nått jag funderar på, jag tycker inte att det är ett liv värt att leva, då borde man få ett fint och värdigt avslut i stället. Men som du säger, det måste ju vara under ordnade former, inte för alla som kanske bara inte vill leva längre!! Och du, söt vovve :)

Postat av: linaa

Publicerad 2008-10-08 18:40:07

fin blogg mor!

puss älskar

Postat av: svar

Publicerad 2008-10-08 18:42:30

TACK stumpan, älskar dig me

Postat av: Gittan

Publicerad 2008-10-08 19:07:58

Vad företagsam du är och fixar med datorn och så.....

En annan är gla när man kan använda mailen för att nå dem man vill, men en annan är ju GAMMAL....



Ja ja det är ara att inse att man är förlegad.



Kramiz Gittan

Postat av: svar

Publicerad 2008-10-08 19:30:44

haha...Gittan du e inte gammal å förlegad, men nu har jag kommit på att jag inte har 10 tummar när d gäller datorer, bara 9 S

Postat av: Gittan

Publicerad 2008-10-10 18:25:35

Puh vilken eftermiddag jag hade i dag.

En av mina elever försvann för oss, när han skulle till taxin.

Letade ca 10 minuter sen var det polisen som gällde.

Eleven hade tagit sig för med att åka buss. 12:ans buss, det var kul!!!!

Tur var att en lärare + några högstadie elever hittade elevern och tog hand om den, så att vi kunde komma och plocka upp på Vågustorget.

Ja nu är man med på NaNt:s hemsida..

Kommer du till stan i helgen?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela