Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Det kommer...

Publicerad 2008-10-27 19:20:39 i Allmänt,

..va tomt i sängen brevid mig inatt, John ringde å sa att han va tvungen att lasta i Sala å fick sova i bilen inatt...hmm....ja, man saknar ju inte kon förrän båset e tomt sägs d ju...inte för att jag jämför honom med kossorna=P....tycker d e döjobbigt att sova själv hemma...vet inte varför!!. Får väl ha mina fyrbenta vänner i sängen inatt. Casper sover alltid brevid mig på huvudkudden så Annie får ta Johns sänghalva ;-). Den stora fyrbenta vännen började löpa idag så d e ju inte så konstigt att hon inte lyssnar på mig, under löpet har hon tappat bort sin hörapparat å fattar ingenting=P. Tänk att d kan förändras så pga d...men vi tjejer e väl kanske likadanta fast d kanske e humöret som spökar då...från att va den snälla till den riktigt bitska ragatan!!!...haha, ja man vet ju själv hur man va när man hade d bekymrena. Tack å lov så har jag inga sånna problem längre...nähä..nu ska jag ta å äta lite, varken John lr Johan kom hem idag så nu får jag äta min köttfärslimpa alldeles själv.."suck"...lr själv blir jag ju inte, kommer att sitta en fröken å titta på mig med sina bedjande ögon tills jag ber henne gå därifrån...Tjingeling

Kommentarer

Postat av: lina

Publicerad 2008-10-31 22:12:15

ÄLSKAR di!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela