Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Tänk vilken...

Publicerad 2008-11-20 15:03:29 i Allmänt,

...duktig hund jag har!!!...Hmm...d har ni hört förut lr hur?!? =P ...fick möjligheten att följa med Gunnar ut å lägga Appellspår som han tränar sin unghund på...har oxxå en gammhund som han tävlat på elitnivå med...vi åkte ut på f.m å la spåren...han gick med Blixtra först å d gick jättebra, sen...sen va d vår tur...har ALDRIG gjort d tidigare å jag visste inte om Elin kört d med henne heller...men d blev jag ganska snart varse om!!!...Kossan spårade som bara den...jaaa...efter harskit...så när vi åkte därifrån så hade hon nog käkat upp all skit som fanns på fältet =P men hon tog oxxå d jag lagt ut även om d tog en välldans låååång stund!!!. Gunnar la ett elitspår till den gamle, han slutade tävla för 1,5 år sen men jäklars så imponerad jag blev...halleluja moment!!! =P haha...ja d va heeelt fantastiskt hur lätt han spårade!!!.. igår gjorde jag nått riktigt jobbigt...usch...jag ville verkligen inte men vad gör man när man inte har råd??!!??...vi sa upp kontraktet på vår underbara stuga...d funkar inte ekonomiskt...FAAAAAAAN!!!!! såååå surt för jag älskar verkligen det här stället...mitt ute i ingenmansland....där d bara e sååå tyst, man hör löven rassla i vinden å fåglarna kvittra å kraxa...finns ju en hel del Korpar där ute oxxå...men vad gör man??...kan ju inte BARA leva på hårt bröd å kärlek!!??....lr kan man d??...näe, usch sååå jobbigt, men vi har ju tre månaders uppsägningstid så jag kan spendera tid där till den sista februari iaf... Sätta mig i den kalla stugan å elda...både för mig å fåglarna där ute...känna lukten å höra spraket av veden...mmm...d ska jag göra....ha d allesammans å sköt om er!!! kraaaaam

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2008-11-21 10:09:21

Tänk efter före när Du skriver,

Postat av: Elin

Publicerad 2008-11-24 08:53:48

tack tack :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela