Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Redan måndag!!...

Publicerad 2008-11-10 11:44:55 i Allmänt,

Ojoj...va helgen har gått fort, men så är d väl när man har trevligt!!*L* I lördags va vi ute på klubben å tränade...trodde inte att d skulle funka så bra eftersom Annie höglöper nu!...MEN vilken hund jag har WAOW !!! vi tränade in lite nya moment som e i lydnadsklass två å d fixade hon galant!!!...precis som om hon hade gjort d massor med gånger...stolt matte då!!! =P. Efter 3,5 timme så va både hon å jag rätt trötta så hon däckade i sin bädd å jag "råkade" lägga igen mina brungröna...ups...vaknade 1,5 timme senare!!. Va bara att kasta sig in i duschen å fixa till sig, vi skulle till Johns kompisar i Norrköping å käka...liiite pirrigt va d ju..har aldrig träffat d förut MEN vilka galna människor...va helt slut efter alla skratt attacker...kom hem vid 02.30....kändes som jag va bakis när vi kvicknade till trots att d starkaste jag drack va Cola... haha...borde ju va gubben som kände så men icke sa Nicke!!. Blev en softardag med lite "farsdagskäk" framåt kvällen... Casper blev utan mat från halv fem igår pga att han skulle sövas idag...jäääzzzzp...han sprang å väckte mig ett antal gånger inatt för att få mat...brukar ALLTID annars ha mat i skålen för jag vet att han väcker mig annars men nu så skulle han ju inte få någon...sååå ihärdig, å stänga dörren till sovrummet e ju inte att tänka på....då sittar han utanför å krafsar å ska in... min lilla kille på 6.5 kg va inte så kaxig när jag hämtade honom...Annie skulle springa å buffa på honom å lukta in honom, d luktade ju inte Casper!!...stackarn...han fick ligga å mysa på bröstet på mig å kvickna till men han va sååå sur...la sig demonstrativt där matskålen brukar stå å ligger där än...men d blir ingen mat förrän framåt kvällningen för honom...Ikväll ska jag ha ett "klädparty" lr va man nu kallar d...en bekant har butik i källaren i mitt hus så nu ska vi ha visning av hennes kläder...får se hur många vi blir...kan ju tänka mig att d blir en del tjatter!! =P. Näe..."suck"... ska ta mig i kragen å gå ut med kossan i regnet...då lär jag väl kvickna till...tjingeling å ha d bäst!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela