Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Grått å blåsigt...

Publicerad 2008-11-27 12:26:51 i Allmänt,

..ja, e d så vi kommer att få ha vintrarna med liiite inslag av snöblask!!???!!!...Tråkigt att inte snön får ligga kvar längre...dagarna blir så mycket ljusare!!...Har varit å klippt mig idag, blev som vanligt bara lite kortare.....känner mig sååå jäkla låg, har käkat den nya medicinen i1,5 vecka tror jag å mår verkligen skit av den...slutade med den igår pallar inte att va som en zooombi...kan inte sova på nätterna, har nog inte gjort d på en vecka snart...ligger bara å slumrar å sen klarvaken en timme lr två..."suck"...d här e heeelt sjukt vilka biverkningar d kan ge, hallucinationer, självmordstankar, desorienterad, koncentrationssvårigheter etc etc... Jo tack!!...ska jag välja mellan pest lr kolera??...nu skiter jag i medicinen å tar värken ist...vem faaan vill gå som en zombi å knappt orka gå upp?!?...inte jag iaf, nu får jag ta den här diskussionen med läkaren igen å hon proppsar verkligen på att jag ska äta medicin...Men nu får d va slut på laboreringar för min del...hellre värk å jag kan funka som folk än att sitta å spela på läppen om dagarna å va heeelt off!!...Näpp nu skiter jag i att skriva mer, känner att jag ändå bara sitter å beklagar mig...men d e ju iof så jag känner mig just nu!!!...Har förresten nått att se fram emot, åker till min underbara son imorn å till den lika underbara dotra på lördag för att fira deras födelsedag som va förra helgen...Ha d alla underbara människor!!! kramelikraaaam

Kommentarer

Postat av: Gittan

Publicerad 2008-11-27 17:14:06

Fan vad jobbigt att välja mellan pest eller kolera som du sa.

Hoppas du blir lite uppiggad av att träffa kidsen och kanske lilla mig också.

Hör av dig jag slutar kl 13.00 i morgon.

Kramiz Gittan

Postat av: peter

Publicerad 2008-11-27 20:39:10

Du har all rätt att beklaga dig... och jag önskar att jag hade en lösning åt dig... men jag är ju ingen doktor.

Är din doktor det?

Kan ju inte låta bli att undra när jag läser vad du skriver.

(((kram)))

peter

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela