Gammtackan

Mitt liv rakt upp och ner

Kan inte låta bli...

Publicerad 2008-12-18 17:21:04 i Allmänt,

...men min fyrbenta, mitt lyckopiller hon är den mest kloka av alla hundar jag träffat...hon känner minsta lilla nyans av hur jag mår...är jag låg, lägger hon sig med sitt huvud på min mage å tiitar mig i ögonen, dessa nötbruna ögon ser rakt igenom mig och säger så ofantligt mycket...hon vet, hon VET vad hon ska göra för att ett leende på läpparna ska infinna sig...jag mår sååå jävla bra utav henne...vissa dar när vi ska ut så går hon till sin "rygga" å hämtar nån kulig leksak...det är bus på gång, och hur ska jag kunna motstå hennes inviter?!?...hon får mig att glömma bort SMÄRTAN för en stund, en stund fylld av glädje, samförstånd och sist men inte minst kärlek....NI som säger att det är ju bara en hund, ni har troligtvis aldrig haft någon...för det är inte så bara....de andas liv och det är det som är så fantastiskt...att hon kan skänka mitt liv liv igen... TACK Elin för att jag får va foder till denna underbara Annie....hon har fått mig att känna livsglädje igen trots min värk...och TACK mitt lyckopiller för att du e den mest underbara fyrbenta vän jag kan ha...och inte att förglömma, min underbare Casper...min gamle kisse..

Du fina underbara lilla tjej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kicki

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela